page contents حل شدن بحث حقوق :: مزرعه من

مزرعه من

دنیا مزرعه آخرت است

مزرعه من

دنیا مزرعه آخرت است

حل شدن بحث حقوق

چهارشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۳، ۰۱:۴۰ ق.ظ

یا منان

خب امروز هم خواب موندیم و ورزش را از دست دادیم. الان هم که در این ساعت می نویسم معلوم نیست بتونم صبح برم ورزش.

امروز بحث حقوق حل شد. انگیزه ام اندکی بیشتر شده. باید کارها را بندازم رو غلتک. کارهای شرکت چند تاش گیر خودمه. فردا چند تا خفن هاشا می خوام راه بندازم. امشب اصلا نتونستم بحث آموزشی را پیگیری کنم و خب این اتفاق خوبی نیست.

فعلا برای بحث ارشد تحت فشارم ولی واقعیت اینه که دیگه نمی شه بهش امیدی بست. حتی کسانی که پروژه را یک روزی براشون انجام می دادم حال و حوصله من را ندارند. البته من قبلا با عقلم به این نتیجه رسیده بودم که این کار بی فایده است ولی تلاش های آخرم را انجام دادم. شاید یکی دو تا زنگ دیگه کافی باشه. بیشتر آرامشم به خاطر استخاره ای که خوب اومد هست. نگران نیستم. با اینکه از نظر همه اتفاق بدی داره میفته. ولی من ایمان دارم که مدرک هیچ ارزشی نداره. اون علم هست که ارزش داره. این را هم با عقلم می فهمم و هم شنیدم و هم دیدم. البته این موضوع را نمی تونم برای کسی اثبات کنم. چون قبول ندارند.

در محیط های مختلف دیدم که اون کسانی که لزوما مدرک بالاتری دارند بهتر کار نمی کنند و در نتیجه بیشتر نمی فهمند. نمونه واضحش که فاجعه بود دانشجوی دکتری که .... نمی دونست.

روزهای سختی پیش روست ولی من به راهی که می روم اطمینان دارم.

و افوض امری الی الله ان الله بصیر بالعباد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۱۲
مزرعه دار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی