page contents تلاش برای تولید TiO2 و ابهام در انتخاب ماده :: مزرعه من

مزرعه من

دنیا مزرعه آخرت است

مزرعه من

دنیا مزرعه آخرت است

تلاش برای تولید TiO2 و ابهام در انتخاب ماده

سه شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۴۵ ب.ظ

یا حی

95/12/24

امروز متاسفانه نماز صبح قضا شد. محسن هم شرکت اومد. برای تکمیل پروسه تولید آزمایشگاهی TiO2. به نتایج خوبی دست پیدا کردند. علت تغییر رنگ ها براشون مبهمه. شاید فردا بتونن نتیجه بگیرن. امروز مارون شماره حساب شرکت را گرفت شاید فردا پول را به حساب بریزند و این یعنی شروع روزهای سخت. هنوز برای بحث ماده ابهام داریم. دو تا تست هست که من حتما باید انجام بدم یکی آندایز کردن و بعد تست خوردگی و دیگری تست pitting برای آلومینیوم و تیتانیوم.

امروز چهارشنبه سوری بود و زود از سرکار اومدیم. بعدش رفتم استخر و بعد ادامه پاک کردن دیوارها. فردا هم کلی کار هست و ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۴
مزرعه دار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی