page contents عقد، مهمان خارجی :: مزرعه من

مزرعه من

دنیا مزرعه آخرت است

مزرعه من

دنیا مزرعه آخرت است

عقد، مهمان خارجی

جمعه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۳۲ ق.ظ
2 اردیبهشت 95
امروز روز تولد امام علی (علیه السلام)  و روز پدر بود. عقد دختر عمه خانم هم عصر بود. شب هم آقای سدریک استاد ریاضی دانشگاه پاریس 6 از شعبات دانشگاه سوربون مهمان مان بود.
امروز با برنامه تر بودم ولی کوه را از دست دادم.
برای فردا برنامه ام این است که صبخ ماشین را تمیز کنم بعد لباس ها را اتو کنم و کفش ها را واکس بزنم. بعد از آن هم کار های باقیمانده شرکت را انجام دهم.
تا خدا چه خواهد
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۳
مزرعه دار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی