page contents نگاهی دوباره به برنامه ها و اهداف :: مزرعه من

مزرعه من

دنیا مزرعه آخرت است

مزرعه من

دنیا مزرعه آخرت است

نگاهی دوباره به برنامه ها و اهداف

پنجشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۱۶ ق.ظ

2 تیر 1395

امروز مجددا به این فکر می کردم که یک جای کار من لنگ می زند. با شاخص هایی که می دانم درست هستند فاصله قابل توجهی دارم. باید دوباره تامل کنم و ببینم انگیزه های من چه هست.

این دنیا همان جهنمی است که همه باید وارد آن شوند حتی حضرات معصومین. حال بعضی به سلامت رد می شوند، بعضی به سختی و مشقت و بعضی هم تا ابد در آن می مانند. قیامت باطن این دنیا را به همه نشان می دهد. اصلا برای همین است که نام اینجا مزرعه من است. 28 سالش گذشت. با همه تجربه ها و اشتباهات. قطعا نمی توان از این تجربه جدا شد. این 28 سال همیشه با من خواهد ماند حتی اگر اشتباهات زیادی در آن باشد. ولی باید حال و آینده را دریابم.

فردا پنج شنبه 3 تیر است 17 ام رمضان.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۳
مزرعه دار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی