page contents شروع درس خواندن :: مزرعه من

مزرعه من

دنیا مزرعه آخرت است

مزرعه من

دنیا مزرعه آخرت است

شروع درس خواندن

دوشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۳۷ ب.ظ


دوشنبه 2 آذر 94

بالاخره بحث مرخصی را مطرح کردم و موافقت شفاهی را گرفتم. اتفاق خوب دیگه اینکه امروز فرمانده موافقت کرده با ماشین کادر برگردیم و اینجوری در هزینه و زمان خیلی صرفه جویی می شه.

مهندس سفرش را به کربلا لغو کرد هم به خاطر حساسیت پروژه هم ضعف بدنی. کیس و موتور و پروانه برای راه اندازی آبشار آماده است. فردا احتمالا اولین تست دستگاه جدید گرفته بشه تا ببینیم مشکلاتش چیه. امروز دنبال بخاری برا کارگاه رفتم که با توجه به قیمت های بالا تصمیم به خرید دست دوم از سایت دیوار شد. قراره چهارشنبه برای دادن وام به شرکت کارشناس بازدید داشته باشه از کارگاه.

امشب هم بعد از رفتن دنبال خانومی در کتابخانه استارت درس خوندن را زدم. حالا فردا انشاالله با قدرت بیشتری ادامه بدم و وقت بیشتری بذارم.

فردا خانوم را باید ببرم کلاس زبان ثبت نام کنم.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۲
مزرعه دار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی