page contents نامه ای برای بهترینم :: مزرعه من

مزرعه من

دنیا مزرعه آخرت است

مزرعه من

دنیا مزرعه آخرت است

نامه ای برای بهترینم

سه شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۳، ۰۹:۲۳ ب.ظ

یا رحیم

امروز هم در تهران مشغول پیگیری کارها بودم ولی فایده ای نداشت. در دانشگاه شریف و تهران کسی کار ما را حل نکرد. عصر را مشغول مرور مطالبی از جناب شعبانعلی بودم. ولی مهم ترین اتفاق امروز نوشتن نامه ای بود که بعد از مدت ها می خواستم برای عزیز دلم بنویسم و امروز همت کردم و نوشتم.

انشاالله فردا به دستش خواهم رساند.

برای زیر دستی از کتاب دلشده که در اتاق بود استفاده کردم بعد از نوشتن نامه وقتی مشغول خواندن فهرست بودم عناوین جالبی دیدم: ان الله شرابا، اذا شربوا سکروا، واذا سکروا طربوا، واذا شربوا طابوا، و اذا طابوا ذابوا، و اذا ذابوا خلصوا، واذا خالصوا طلبوا، و اذا طلبوا وجدوا،و اذا وجدوا وصلوا، و اذا وصلوا اتصلوا، واذا اتصلوا لا فرق بینهم بین حبیبهم، من وحده قبل عنکم

حالا تا موقع رفتن می خواهم بخوانم شاید که آدم شوم

خدایا خودت عنایتی فرما....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۰۴
مزرعه دار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی