page contents ورزش :: مزرعه من

مزرعه من

دنیا مزرعه آخرت است

مزرعه من

دنیا مزرعه آخرت است

ورزش

جمعه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۱۴ ق.ظ

یا قادر

امروز هم تا 9 خواب بودم. بعدش نشستم و قسمتی از پایان نامه را تایپ کردم و البته در همین حین به بحث دام های مذاکره محمدرضا شعبانعلی گوش دادم. مطالب خوبی بود و اتفاقاتی که ممکن بود برای یک کارآفرین بیفته را خوب توضیح داده بود. عصر هم رفتم فوتبال. کاملا معلوم بود سنگین شدم. اصلا نمی تونستم بدوم. ولی با این حال هنوز فوتبال بلد بودم.

به استاد هم زنگی زدیم و کسب تکلیف کردیم. گفتم که فلانی گوشیش خاموش بود گفت منم بهش دسترسی ندارم به همکارش زنگ بزن که ما گذاشتیم برای جمعه. بیشتر به این خاطر که نمی دونم چی بهش بگم انداختم عقب ولی باید تکلیف کار روشن بشه.

شب هم روضه رفتم. حاج آقا مکارم نشد برم. دو تا بحث هم از متمم خوندم یکی راجع به ویژگی های محیط کار و یکی دیگه هم راجه به نقش تلاش و هوش. طبق تحقیقات اگه برای تشویق بچه ات بگی آفرین خیلی تلاش کردی انگیزه و کارکرد بچه ات افزایش پیدا خواهد کرد تا بگی آفرین چقدر باهوشی.

این مشکلی هست که ماها داریم که فکر می کنیم هوش حرف اول را می زنه. چه بسیار آدم های باهوشی که به هیچ جا نرسیدند. خود من به خاطر اینکه گفتن باهوشی خیلی صدمه خوردم. واقعا روی تلاش کار نکردم.

فردا انشاالله قله را خواهم زد. تا خدا چه خواهد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۳۱
مزرعه دار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی