page contents بی حالی مفرط :: مزرعه من

مزرعه من

دنیا مزرعه آخرت است

مزرعه من

دنیا مزرعه آخرت است

بی حالی مفرط

پنجشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۲۰ ق.ظ

یا قیوم

امروز صبح که تا 9 خواب بودم. بعدش جریان استیضاح به راه افتاد یه مقدارشا گوش دادم. بعدش رفتم دانشگاه اصفهان دانشکده داروسازی. اونجا با مهندس و دکتر رفتیم برای مذاکره با اساتید گرانقدر برای انجام دادن آزمایش برای محصولات شرکت. خانوم دکتر آدم ساده ای بود ولی در مذاکره اصرار داشت تا آقای دکتر هم بیاد. آقای دکتر که اومد مشخص شد که اینها یک تیم اند که کلا از دانشگاه تغییراتش ناامید شدند و یه جورایی دوست دارند بیاند خارج از دانشگاه درامد داشته باشند. رییس گروهشون هم آقای دکتر بود. قرار شد شنبه بیاند شرکت. ولی مهندس با زیرکی بهشون رسوند که شما شریک نمی تونید بشید. نکته خوبش اینجا بود که اساتید به نتیجه رسیده بودن که بیاند و کار کنند. اما اینکه از ما می خواستند پول بگیرن و خودشونا با ما قاطی کنند انتظار زیادی بود. پیشنهاد مشخص من به مهندس این بود که ما راه و چاه کار را به اینا نشون بدیم و رویالتی ما به این ها همین باشه. باید تا شنبه صبر کرد.

عصر اومدم باز خوابیدم. بعدش حمام و نون خریدن بود. امروز اتفاق خوب این بود که با خانوم کلی حرف زدم. داشتم غمباد می گرفتم. من که وابسته شدم بهش. فعلا که مشهد بهشون خوش گذشته. خدا را شکر. مقاله راجع به sps دانلود کردم و پارامترهاش را در اوردم و طراحی آزمایش کردم فرستادم برا استاد و بهش گفتم اون رفیقتون گوشیش خاموشه چی کار کنم؟

شب هم که مقاله تو سایت متمم خوندم جالب بود. کارآفرینی با 10 هزار تومان عنوانش بود. نکته جالبش این بود که وجود منابع باعث محدود شدن ذهن می شه. فی الواقع منظورش این بود که بعضی از منابع به صورت کلیشه هستند و روی منابع دیگه تمرکز نمی کنیم. که کاملا درسته.

فردا هم که می رم شرکت و اگه بشه دعای کمیل هم برم حاج آقا مکارم فوق العاده است. تا خدا توفیق دهد یا نه.

خدایا به امید خودت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۳۰
مزرعه دار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی